štvrtok , 28 marca 2024

PS:Digital – nie zdravie, ale cestovanie? Mám to v paži

Provakcinačná kampaň sa prestáva podobať na proces vedúci k zdraviu populácie, ale začína byť nepríjemným marketingom a biznisom.

Pri takýchto kampania je ťažko zistiť, či ide o aktivity financované výrobcami vakcín alebo zákazky získane od štátu.

zdroj: https://psdigital.sk/kto-sme/

Z očkovania sa stala politika a je otázne, ako vnímajú takéto kampane ľudia trvale poškodení očkovaním. Isto to nemajú v paži.

   Send article as PDF   

Check Also

Pacient krátko po očkovaní COVID pozitívny, o pár dni na pľúcnej ventilácii a v prepúšťacej správe ani zmienka o tom, že bol očkovaný

Očkovaní pacienti aktuálne končia v nemocniciach s COVIDom a súčasne inými bakteriálnymi a hubovitými infekciami, …

One comment

  1. geneticky modifikovane jebliny hraju sa na metrokokotalov a pritim je to prachsprosta tupa chamraď

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *