sobota , 7 decembra 2024

PS:Digital – nie zdravie, ale cestovanie? Mám to v paži

Provakcinačná kampaň sa prestáva podobať na proces vedúci k zdraviu populácie, ale začína byť nepríjemným marketingom a biznisom.

Pri takýchto kampania je ťažko zistiť, či ide o aktivity financované výrobcami vakcín alebo zákazky získane od štátu.

zdroj: https://psdigital.sk/kto-sme/

Z očkovania sa stala politika a je otázne, ako vnímajú takéto kampane ľudia trvale poškodení očkovaním. Isto to nemajú v paži.

Visited 2 times, 1 visit(s) today
   Send article as PDF   

Check Also

Lekár upozorňuje: Viac sa očkuje, ľudia sú viac chorí. Prečo sa neočkuje pred sezónou, ako to bolo v minulosti?

V nemocniciach pribúda očkovaných na COVID-19. Pred očkovacími centrami posledné týždne vidieť mnoho ľudí, ktorí …

One comment

  1. geneticky modifikovane jebliny hraju sa na metrokokotalov a pritim je to prachsprosta tupa chamraď

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *