Pri Teslach je jednym z hlavných problémov, že ako prva začne horieť kabína, kde s nachádza jazdec. Väčšina prípadov požiarov Tesiel preto končí smrteľne. Horením sa vytvorí obrovská teplota, okolo 3000 stupňov. Takáto teplota nevznika pri horení spaľovacieho auta a požiar spaľovacieho auta vodič a posádka väčšinou prežije.
Ďalším problémom je, že pre tieto vysoké teploty a riziko výbuchu batérie je problém zachrániť aj posádku auta. Hasiči sa nedokážu pri takých teplotách často v úvode dostať do auta a v mnohých situáciach ani nemôžu.
Incident sa stal 1.2.2025, vodič zahynul.
Prvý zasahujúci boli vyslaní k dopravnej nehode vozidla Tesla a dopravnej signalizácie s požiarom.
Prichádzajúce jednotky zbadali horiacu Teslu v blízkosti juhozápadného rohu Madrona Ave & Plaza Del Amo.
Hasiči rýchlo pracovali na likvidácii požiaru, ale po jeden a pol hodine bolo vozidlo stále v plameňoch a obeť bola stále vo vnútri. Vodič zahynul na mieste upálenim.
Polícia Torrance potvrdila, že išlo o smrteľnú dopravnú nehodu; koľko zosnulých však nespresnili.
Madrona Ave & Plaza Del Amo budú na dlhý čas zatvorené, kým budú pokračovať vo vyšetrovaní.
zdroj:
https://www.youtube.com/watch?v=Vc8sCHVT1JA