nedeľa , 23 júna 2024

Po očkovaní častejšie vysoký bilirubín, lymfocyty, ekzémy, alergie

V praxi mi pribúda pacientov, ktorí sú očkovaní a krátko po očkovaní im stupnú hladiny bilirubínu a prehodia sa percentá zastupenia bielých krviniek v prospech lymfocytov a naopak poklesnú neutrofily.
U tých pacientov často vidieť alergie, ekzémy, očné bielka majú také zakalené, zožltnuté…alebo žltý nádych.
Ak začnete mať problémy po očkovaní, dajte si vyšetriť bilirubín, počet lymfocytov, neutrofilov, trombocytov, d-diméry….
Paradoxne tieto stavy nevidia obvodní lekári, ale musíme im my na psychiatrii naordinovať, aké odbery treba…
Zvláštna doba…
zdroj: MUDr. Radoslav Čičala
   Send article as PDF   

Check Also

Ako sa začalo očkovať na Slovensku len za rok narastol počet Parkinsonikov o 25%

Práve neurologické ochorenia patria medzi najčastejšie komplikácie očkovania. Bolesti hlavy, zhoršenie migrén, závraty, odpadávanie. Hneď …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *