štvrtok , 18 apríla 2024

KDH malo trollov a manipulovalo diskusie, posmievalo sa z iných názorov

Z KDH pochádza najväčšie zlo na Slovensku. Zakladal ho zakladateľ slobodomurárskej lóže na Slovensku – Ján Čarnogurský st., teraz má vplyv na hlavnespravy.sk.

Z KDH vzišlo aj množstvo poslancov, teraz prítomných v stranách OĽANO, NOVA, Za ľudí, Sme rodina (Pčolinský, Krajniak..).

topky.sk získali e-mail, kde sú informácie o členoch KDH, ktorí vystupovali pod fiktívnymi menami v diskusiách, útočili na druhých ľudí s pre nich nevhodným názorom, posmievali sa z nich a vzájomne sa podporovali v útokoch na iné názory. Na čele týchto podvodníkov bol Michal Novota.

Michal Novota

Email z dňa 4. marca poslal už starý známy Michal Novota, šéf tlačového odboru a po novom aj člen dozornej rady Slovenského plynárenského podniku, za čo ho aj médiá kritizovali, pretože má vyštudovanú politológiu. „Jeden z nástrojov ako pomôcť hájiť naše pozície, je tajná skupina kresťanskí demokrati, ktoré zriadilo komunikačné oddelenie,“ píše Novota v úvode. Tá má zbierať údaje o článkoch, ktoré vychvaľujú predstaviteľov hnutia a naopak aj tie, ktoré „špinia imidž KDH“.

Následne komunikačné oddelenie určí aké reakcie majú členovia tajnej skupiny šíriť internetom. V tejto aktivite budú chcieť využívať členov Kresťansko demokratickej mládeže Slovenska, čiže mládežníckej organizácie KDH. „Dôležitá je koordinácia multiplikačný efekt viacerých individuálnych reakcií. Inými slovami v jednote je sila. Myslím, že práve takýto model spolupráce je pre KDMS ideálny,“ tvrdí ďalej Novota.

Novota, ktorého meno v celej kauze vystupuje nám na email nereagoval viac ako dva dni a nezdvíhal ani svoj mobilný telefón. Podľa vlastností emailovej správy všetko naznačuje tomu, že ide o originál. Sedia aj mená ľudí, ktorí sa zapájajú do diskusie.

zdroj: https://www.topky.sk/cl/10/1246284/EXKLUZIVNE-Unik-tajneho-dokumentu-z-KDH–Maju-uderku-na-balamutenie-ludi-

Novota je zaujimavý tým, že robil kampaň aj Babišovi a SaS. Podľa viacerých ľudí, ktorí nám písali využíval podobne praktiky ako sa spomínajú v uniknutom e-maili.

zdroj: https://www.aktuality.sk/clanok/322974/muz-zo-zakulisia-kampani-sulika-a-babisa-ako-sa-rodi-uspech/

Politické kampane majú základné charakteristiky manipuláciu, využívanie dôvery a podvod na voličov. O nič lepšie vlastnosti nemajú tvorcovia týchto reklam. Len klamár vie klamať a len podvodník vie podvádzať.

   Send article as PDF   

Check Also

Jožko Pročko sa pustil do Kabáta a dal preveriť polícii SR

Jozef Pročko vyštudoval gymnázium a FTVŠ, jeho gramatika tomu až tak nezodpovedá…        …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *