štvrtok , 6 októbra 2022

2 dni po očkovaní vakcínou Pfizer zomrel 18 ročný študent

Lekári vidia príčinu v spike proteíne. Podľa portálu išlo o úplne zdravého 18 ročného študenta, zomrel 2 dni po očkovaní. Išlo o chlapca z Bacau, Rumunsko.

Príčinou smrti bol infarkt srdca. Podľa lekárov je súvislosť s očkovaním zrejma. Rumunský portál píše, že sú snahy prípad zahladiť.  Prípad začal bolesťami na hrudi 7.júna. Chlapec bol prevezený do nemocnice v noci zo 7 na 8.júna 2021. Nepodarilo sa mu pomôcť na pohotovosti a bol prevezený vrtulníkom. Po vykonaní koronárnej angiografie a angio-CT sa kardiológovia v nemocnici v Bacau vyjadrili, že nič také ešte nezažili – aby zdravý 18 ročný chlapec dostal taký infarkt. Infarkt podľa lekárov vznikol na podklade trombózy a zápalu koronárnych ciev. Podľa lekárov tieto zmeny spôsobila vakcína. V článku sa uvádza, že lekári vinia za príčinu smrti očkovanie. Tí vidia ako príčinu spike proteín, ktorý sa tvorí v tele vo veľkých množstvách a cirkuluje v cievách, kde spôsobuje na ich vnútornej stene zápalové zmeny.

https://www.national.ro/coronavirus/tanar-de-18-ani-infarct-dupa-rapelul-pfizer-cine-raspunde-724698.html

 

   Send article as PDF   

Check Also

V Izraeli nárast nadmerných úmrtií je takmer identický s priebehom očkovania

   Send article as PDF   

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.