Havárie elektrických áut sú omnoho väčším problémom pre takmer 2x väčšiu váhu automobilu, kde batéria má okolo 1000 kg. Tým vďaka váhe sú havárie podstatne horšie ako v prípade ľahších áut.
Najväčší problém sú však batérie, tie po havárii často začnú horieť a všetko naokolo zhorí alebo má ťažké popáleniny, to bol aj prípad 40-ročného vodiča Tesly, ten utrpel ťažké popáleniny hlavy, rúk a ramien.
Kým hasiči poriešili požiar, to trvalo niekoľko hodín. Hasiči varujú, že batérie elektrických áut môžu opäť horieť po uhasení aj po niekoľkých dňoch, dokonca týždňoch. Hasiči na uhasenie tohto auta potrebovali viac ako 20 000 litrov vody. To je denná dávka vody pre 10 000 ľudí. Tu plytvanie vodou nevadí, že si polievate záhradu vodou, to už je problém. Lebo chcú, aby ste si nepolievali rastliny filtrovanou vodou zo zeme, ale plnou chemikálií z dažďa.
