pondelok , 27 júna 2022

Extraplus kopíruje naše články, zdroj neuvádza

Už viackrát sme si všimli, že médium extraplus.sk kopíruje naše články, alebo časti a zdroj neuvádza. Navyše v závere majú napísané, že zakazujú kopírovať texty bedz odkazu na orginálny článok. Škoda, že sa toho nedržia.

Tu je príklad článku, ktorý okopírovali:
https://www.extraplus.sk/clanok/krcmeryho-syn-je-clenom-institutu-ktory-financuje-bill-gates-rockefellerovci

A tu je náš originál:

Krčméryho syn je členom Aspen inštitútu, ktorý financujú Rockefellerovci, Gates

Do budúcnosti prosíme extraplus uvádzať zdoj. Nevedno, prečo to nerobia…možno preto, že sme možno jediné nezávisle médium na Slovensku, bez propagácie politikov.

   Send article as PDF   

One comment

  1. šéfredaktorka a majiteľka sa pred pár rokmi vydala za žida Mayera tak jej má kto radiť

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.