V rámci psychopatickej agendy Schwaba, Šefčoviča a podobných netvorov veľké firmy pomaly presúvajú výrobu mimo EÚ. Dôvod je, aby bol pomer vyrobených elektrických áut a spaľovacích v EÚ, podľa noriem EÚ. Máme tu nový neokomunizmus a plánovanú výrobu, kde sú jasne určené normy. Ktoré neurčuje trh, ale psychopati a ich záujmy.
V KIA a iných závodoch na Slovensku sa znižuje výroba, lebo sa postupne presúva výroba spaľovacich áut mimo EÚ. Tu sa vyrábajú elektrické autá, o ktoré je minimálny záujem. Navyše, ak sa spýtate ľudí, ktorí robia s týmito autami v týchto závodoch, tak chodia oblečení v skafandroch, aby ich nezabila vysoká voltáž áut.
Teraz si predstavte, že vysoká voltáž elektrických áut zabije človeka, čo si sadne do auta. Stačí niečo horšie uzemniť, alebo nejaké zviera, kuna, prehryzie kábel a vyvedie prúd na plechové časti autá, čo môže viesť k zabitiu alebo popáleninám.
Častým problémom elektrických áut je statická elektrina, dotknete sa elektrického auta a dostanete šok, až vás môže odhodiť.
V Žilinskej Kii predstavovala výroba KIA Ceed takmer polovicu výroby áut, presunuli ju do Mexika. Kysucká Schaeffler prepúšťa, prechod na elektrickú výrobu nejde podľa predstáv. Jaguár mal redukovanú výrobu.
https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/770341-nitriansky-jaguar-pobezi-od-pondelka-na-tri-zmeny-dostal-prednost-pred-britskymi-zavodmi/