štvrtok , 23 septembra 2021

26 ročná Britka mala 14 život ohrozujúcich anafylaktických šokov po 2. dávke vakcíny Pfizer

Ide o pracovníčku v sociálnych službách. Po očkovaní sa jej život zmenil. Problémy sa objavili po očkovaní druhou dávkou. Opuchli jej pery, jazyk. Po menej ako 30 minútach od 2.dávky vakcíny sa začala dusiť. Potom mala záchvat.

Bola prevezená do nemocnice, kde začala navyše vracať. Napojili ju na kyslík, podali antialergiká, adrenalín. Pred podaním vakcíny nemala žiadne alergické reakcie. Následne prekonala niekoľko život ohrozujúcich anafylaktických šokov.

Zavolala svojej sestre, či môže vychovávať jej dvojročnú dcéru, ak zomrie.

Následne po pár dňoch bola prepustená z nemocnice. Doma mala znova anafylaktický šok, zlomila si pri páde viacero kosti a bola prevezená do nemocnice.

Napriek tomuto všetkému ostatných nabáda k očkovaniu. Tu máte priklad obete, ktorá trpí Štokholmskym syndrómom.

zdroj:

https://www.walesonline.co.uk/news/uk-news/woman-suffers-14-anaphylactic-shocks-20695119

Kirsty Hext: 26-year-old British woman suffers 14 anaphylactic shocks in month since second Pfizer mRNA dose, encourages others to get the shots

Check Also

pfizer lipitor

Pfizer má množstvo žalob pre liek Lipitor vyvolávajúci cukrovku

Lipitor  (Atorvastatin) – liek na liečbu vysokého cholesterolu môže u pacientov viac škodiť ako pomáhať. …

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.